Tuesday 30 August 2011

Hari Raya Aidilfitri (1 syawal)







Hai ,

 Pada pagi raya , saya serta keluarga telah berkumpul di rumah emak (panggilan untuk nenek saya) ... mood berhari raya saya agak down sikit sebab jerawat tumbuh secara beramai-ramai di muka saya....memang dia nak join sesi bergambar saya !!!

TAK PERCAYA? sila lihat gambar di bawah ;





Ok!! Hari ini dekat rumah emak tak ramai ... sebab ada pak cik dan mak cik yang balik pada malam or hari ke tiga raya... jadi gambar keluarga sikit je la.... huhu , gambar abang saya pun tak ada.... sebab dia datang lambat ! sesi bergambar dah habis baru datang,... nasiblah...hehe

 Tema keluarga saya ialah super hot n spicy !! haha lebih-lebih je..



Abang tak ada dalam gambar










Baju kelabu : Emak
Baju biru : keluarga mak lang













yang baju kelabu sebelah itu Acu..
Inilah emak dan adik beradik Ummi saya....
Tapi kurang 4 orang lagi iaitu 
Mak Cik Ila , Cik Ujang , Mak Ngah dan Cik Akis


Tak apalah pasal kualii gambar tu.... haha malas nak buat sebarang editing ,,,,jujur saya ak pernah edit gambar... hehe semua bergantung kepada pencahayaan aje,...zaman saya ada FB dulu...rajinlah saya edit gambar...

Yang penting memori ini tersemat kemas di dalam ingatanku....





Oh.... Cakap pasal duit raya pulak... saya beruntung sebab semua orang masih ingat saya... hehe
Ayah dah bagi duit semalam.... tak pakai ang pau pun....memang tak surprise kan?? jadi saya terus simpan dalam purse saya...





Cuba teka RM berapa....

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=



 Sudah... malas nak jeng...jeng...jeng... hehe





 Ayah bagi duit raya RM100 =D








Dapat banyak duit raya....



Macam dapat banyak je kan...haha padahal ada yang boleh dapat 20 ang pau pada raya pertama ....macam masa saya kecil dulu.... Tapi sekarang tak lagi....huhu





Insyaallah malam ni beraya di ampang pula.... 




6 comments:

Hafizin Jamil said...

sekolah menengah tak apa dapat duit raya lagi..ahaha

Zahirah said...

kayanya~ =_____= haha :D

p/s: merah itu membara :p

Najwa Not Nadrah said...

H.j.... nasib b aik dapat..hehe

Najwa Not Nadrah said...

kak hira : saya kaya dengan duit raya,,,, hehe tak mau jeles.. =D

p/s; merah itu sexy?? ok tak? hehe

Ezad Skytech said...

sy baru dapat 3 je angpau setakat ni..hee~

Zahirah said...

adik, akak tak cemburu pun la. dah sedar diri dah meningkat usia. haha

p/s: sexy. tapi kalau dah kahwin, lagi mengancam. ops. tercensored. hahaha :p