Friday 23 September 2011

Coklat




macam nak menari pulak..hehe





Hey ...
Hari ni saya cuti sekolah... so, nak buat ape ye... No idea..

Oh ye,.. hari selasa lepas.. kelas saya tak ada paper.. yang hadir pun tak ramai...

Kitorang hadir banyak buat ape je... sembang-sembang macam setahun tak jumpa! Biasalah, bukan senang nak dapat peluang berborak sakan macam ni..hehe



Yang saya ingat hari tu kitorang belajar subjek Ekonomi Asas aje.. then sembang-sembang blek... haish apelah korang ni.. tak boleh ke gunakan masa yang ade untuk study ke... hehe lebih-lebih pulak ..



Lepas rehat , saya ajak kawan untuk temankan saya beli test pad kat kedai buku... time exam mesti habis tak cukup 1 buku test pad...


Sudah beli test pad.. nak kena mendaki kelas dekat tingkat 3.. ADUHAI...penat... Tapi sebelum naik kelas Amirin singgah koperasi sekolah..sebab nampak coklat...jadi berkumpul-laah kitorang depan koperasi tu..
(saya-dhaliah-amirin-fittery-akid-nasrun)


tengok coklat ...siapa boleh tahan...??? kalau budak-budak tengok coklat tu, saya jamin dorang meleleh air liur...hehe



Amirin...nak aku tolong makankan coklat tu ke...hehe
Nasrun yang kat belakang tu pun dah tertelan air liur tau...






 Dengan bangganye kitorang naik ke kelas dengan si coklat yang sodap itu...hehe









Dah sampai ke kelas...kitorang plan nak buat perkataan 5 K (5 kejora) guna coklat yang tak berapa banyak itu...hehe nasib baik cukup... =D


Dah tangkap gambar.... coklat tu diagihkan sama rata... baiknyeeeee...









The faces...of 5K...






The faces of 5K (II)














Sekian.....

No comments: