Thursday 1 November 2012

Blog saya datang

 ''Kenapa bila dekat Universiti, macam tak cukup masa untuk saya update blog??"

 Saya pun kurang pastilah, nak kata tak ada masa yang cukup untuk saya bercerita dalam blog...hmm tak juga, nak kata saya asyik mentelaah...hmm tak juga... nak kata...nak kata.. *pang!!*

 Sebenarnya nak kata, saya sejak masuk U ni pelbagai pengalaman menarik saya lalui tau...So ingat nak sisipkan setiap kenangan itu dalam blog comel la kononnya, tapi kemalasan melanda diri. Akibatnya blog ini ditinggalkan begitu saja..sobb..sobb

 Memandangkan final examination telah pun tamat pada 19 Oktober 2012, saya telah buat kemunculan kembali....Tadaaaaaaaa! *keadaan sekeliling sunyi* Saya kembali untuk merepek itu dan ini..

Senyum dalam duka..hehe
*dalam bilik kolej TDM622*

   Jadi ada masa ni saya akan terus update entri tentang perkara yang lepas.hahaha *ketawa kejam* Bila semua orang ke hadapan, saya pula undo ke belakang ...memang tak maju la kau ni najwa..tapi tak apalah, saya tak mahu kenangan yang indah hilang begitu saja,saya nak bila sudah ada cucu nantikan...bla...blaa..ok la.saya wasiatkan, blog ini akan di ambil alih oleh cucu saya kelak...*pang!!*





No comments: