Tuesday 16 August 2011

Belajar Pagi-pagi memang best...


Hai ,

Cuba tengok jam pukul berapa ? Apalah saya ni... berjaga waktu pagi ..hehe

Tapi untuk study tak apa kan?

Saya suka study waktu pagi , sebab aman dan sunyi... =D

Suasana yang malap ...sangat sejuk... eh apa saya merepek ni?


Walaupun mata macam bengkak je , dan esok pagi mesti macam mata panda pun saya tak kesah..

Kerja keras sikit untuk SPM tahun ni...

Doakan saya dapat menjawab soalan SPM dengan tenang.... =D






Malam ni saya ditemani satu mug istimewa..

Hadiah dari BFF saya masa hari jadi ke-15 tahun , Comelkan !

Saya bancuh air susu je , sedap sikit...

Kalau kopi atau milo  , saya tak berapa suka...

Siapa suka susu  ?? Sila kenyit mata ! =D

Sambil belajar , saya suka dengar lagu...

Saya dengar lagu ai...ai..aishiteru....hehe








Dari tadi saya sebok cakap belajar...belajar apa??

Saya belajar subjek Prinsip Perakaunan !

Cikgu bagi kerja sekolah banyakkkkkkk....

Macam biasa . . saya tak kesah..

Kalau saya kesah , cikgu tetap bagi kerja banyak kan?

So saya buatlah... kalau tak tahu saya boleh tanya kawan-kawan..

Nanti dorang ajarlah macam mana nak buat...

Kerja berkumpulan memudahkan saya untuk memahami sesuatu subjek... =D







Hah !!! sudah mengantuk..... masa untuk tidur !!



Alamak terlupa !! Petang tadi saya mandikan patung beruang saya , nama dia pretty ... saya jemur kat luar rumah... terlupa nak ambil  dia !!



Nak cepat...











Huuuuu....lega pretty tak hilang  ....=D





SAYA NAK TIDUR DENGAN LENA



Bye...

15 comments:

Hafizin Jamil said...

liabiliti kredit ke debit???haha

Najwa Not Nadrah said...

liabiliti mestilah kredit ! =D

Zahirah said...

akak suka susu! meh give me 5 meh. haha :D rajin betul dia study pagi-pagi. akak pula rajin blogwalking pagi-pagi :p

akoo said...

<-- haha HJ..bole plak g tanye soklan akaun kat sini..


gudluck2..akoo tak blaja akun pon dulu..cume ade blaja sket dalam kh..hee

*tak suke susu saje..kalo milo oke la.huu
*suke lagu ai ai ai tu jugak~~~haha

semutsengal said...

selamat ber"study" tengah malam yaa.



=)

Niena Muhammad said...

suka susu campur milo... study waktu pgi mmg snang masuk lam kepala otak ni

Anonymous said...

balance ke tak penyata kira-kira tu??hehe

Najwa Not Nadrah said...

@ hira
yeah , ada geng suka minum susu ! hehe gimme 10 teruslah kak hira =D

Najwa Not Nadrah said...

@ akoo pae
H.J memang kan.. =D

Ok la tu dapat jgk ilmu akaun..hehe

=Bestkan lagu ai..ai...hehe

Najwa Not Nadrah said...

@ muhamad hanif
terima kasih... =D

Najwa Not Nadrah said...

@ niena
betul tu , study wakyu pagi buat otak saya berfikir dgn lancar.. =D

Najwa Not Nadrah said...

@ sifu im
kat atas tu imbangan duga perkongsian yang salah...lah .. =D

Anonymous said...

all the best spm nanti ye dik. ^^

L.I said...

rindu nak jawab kertas akaun time spm dulu....huhuhu saya nak kenyit mata juga~

KAMI ;) said...

cawan tu cantik dari sape ye? nampak cantik laaa.. :D