Style

   Hai ,

Hari ini saya ingin memperkenalkan Jenis kasut wanita!

Bunyi macam hebat , ya kita cuma tahu perempuan suka kasut , tapi tahu ke apa jenis / nama kasut tersebut?

Oleh kerana minat saya yang mendalam terhadap KASUT , jadi saya buatlah kajian dan carian mengenai jenis kasut wanita...

Jom kenal!




1. Ankle Boot / Booties







2. Pumps







3. Open Toe Shoe







4. Wedge







5. Mary Jane








6. Oxford








7. Sandals



8. Mule




9.




Sebenarnya saya suka semua kasut-kasut di atas ni! hehe Saya da cuba semua =D
Cuma boots je belum lagi...



* Setiap jenis kasut ada macam-macam reka bentuk dan gaya yang boleh saya gila...


Tapi saya tak akan Try kasut di bawah ini...!





Kalau jatuh tanggung sendiri !


Malu sudah semestinya , 
Sakit jangan cakaplah....


Tak pun cover lah sikit macam ni....





Walaupun terjatuh masih nampak cute kan...kan...









Jangan takut pakai kasut tumit tinggi , yang penting yakin !

There was an error in this gadget