Monday 11 November 2013

Gembira dan senang hati..bila....

Assalammualaikum w.b.t

 Hari ni saya nak buat semua orang tersenyum gembira dan kurangkan stress.. dengan cara saya! :D Senang je..tak susah pun..apa yang korang perlu buat ialah scroll perlahan-lahan dan nikmati gambar kanak-kanak comel yang ada lesum/ lesung pipit di pipi!!! Hoorayyy... :D

Sekejap! Kalau nak tahu.....kalaulah nak tahu..
Sebenarnya, saya peliklah juga sebab sebelum ni tak pernah pun saya susah payah nak mencari gambar kanak-kanak kat google.. tak pernah terdetik pun.. siang tadi la pertama kali saya bersungguh-sungguh cari gambar sampai berjam-jam saya duduk depan lappy..adakah ini tanda-tanda awal orang nak masuk usia 20 tahun?? Hahaha ok... -_-

Nak tahu lagi?
Kini baru saya sedar bila melihat gambar yang ceria...comel..sedap mata memandang..hati pun tenang semacam.. Oleh itu, selain tengok gambar kucing yang comel dan video Maru The Cat kat youtube.. yang popular tu...rupanya tengok gambar kanak-kanak pun boleh kurangkan stress..dan meningkatkan mood happy! Apa kata anda cubalah sendiri :)  Wah macam nak jual produk kesihatan..haha



































  













































































































































































Haaa comel sangat... sukalah tengok diorang ni.. ceria je kan.. memandangkan saya pun berlesung pipit di kiri kanan pipi...saya harap suatu hari nanti...dapat anak yang ikut keturunan saya..haha sebab ayah dengan ummi ada lesung pipit...kalau ada rezeki la.. Ok impian tu! :D  

Oh ya, antara banyak-banyak gambar, saya suka gambar yang terakhir sekali.. :D





Tengok...ni gambar masa raya haji..saya da pandai dukung baby..hehe


3 comments:

Zubaidah said...

bagus wawa. budak2 nie Rasulullah SAW cukup syg. no wonder kalo kita akan rasa tenang, gembira, and syg pada kanak2 :)

Najwa Not Nadrah said...

@kak zuby..
betul jugak kata kak zuby.. :) Nabi memang penyayang terhadap kanak-kanak..kita yg tengok dia pun boleh hilang stress dan ikut happy.. ;)

saye la.. said...

naluri dan jiwa seorang wanita kan lebih kepada kanak2.sebab tu jadi ibu.;)