Tuesday 8 November 2011

Belajar..Belajar..Belajar :)


Hai,
Siapa tengah study waktu ini???

Saya!! Saya!!


Haa...tak baik tipu diri sendiri...hehe

Sebenarnya saya baru  balik dari sekolah, ada kelas tambahan subjek B.Melayu.. ramai juga yang datang hari ni... saya doakan kita semua dapat menjawab soalan B.Melayu pada 14/11/2011 nanti dengan tenang dan yakin...seterusnya dapat skor A+ !

Kadang-kadang saya rasa tertekan juga bila tarikh exam semakin dekat...tapi alhamdulillah perasaan itu tidak berlebih-lebihan... kerana orang-orang tersayang sentiasa memberi semangat ! Merekalah penyumbang kepada  semangat dan kekuatan...

Dulu saya bila pandang buku...saya akan jadi macam ni....


Hmm..teruknya!! Tapi itu dulu... sekarang kalau macam ni juga, tak tahu nak cakap apalah!! hehe



Inilah subjek yang saya ambil :
1.B.Melayu - Pn.Farawati
2.B.Inggeris - Pn.Haslina
3.Sejarah - Pn.Nadiah
4.Pendidikan Islam - Pn.Nazarosima
5.Matematik-Cik Asmah
6.Sains-Pn.Angela
7.Tasawwur Islam-Pn.Farihah
8.Prinsip Perakaunan-Pn.Hannan
9.Ekonomi Asas-Pn.Warda 


Saya suka tengok senarai subjek yang saya ambil...satu tabiat kot!  :)



p/s: Okey sudah update blog kesayangan ni... masa untuk belajar...




2 comments:

Zahirah said...

goodluck sayang :)

Najwa Not Nadrah said...

thanks kakak tersayang.. :D