Sunday 6 November 2011

I miss you...i miss you...

Hai blog kesayanganku...
"Blog sihatkan , saya mintak maaf sebab sudah lama tak update awak. Sebab saya sayang awak, saya nekad kemas-kemas awak~ saya tahu saya rajin, itulah sebabnya awak selalu bertukar background! " hehe







 Memang saya sangat merindui untuk taip entri panjang-panjang, baca blog yang saya follow...
Saya juga rindu dengan *** , sudah lama tak jumpa..hehe Tak kisahlah , berindu-rindu dahulu, berjumpa kemudian hari..(saya pandai buat peribahasa kan?)

 Oh ya,  hari ini hari raya Aidil Adha...saya ucapkan selamat menyambut hari raya korban...mmm untuk esok ummi tak masak apa-apa pun, kami macam biasa akan berkumpul dekat rumah mak (nenek) .. semua mak cik dan pak cik saya ada kat sana, sepupu saya bersama ibu bapa tersayang..tapi saya dengan ummi je.. ayah tak ada kat rumah, sebab beraya dekat rumah mak tiri saya... rasa sedih sebab ayah saya jarang ada bersama...tak apalah , dia pun isteri ayah saya juga . Mungkin ayah balik petang nanti...

 ok lah, saya puas dapat lepas rindu untuk menaip...


p/s : saya nak post entri lagi...hehe






No comments: