Saturday, 13 August 2011

Bertemu Cinta



Abang memang suka pada Nur ...
Abang percaya , 
Apa yang diaturkan adalah yang terbaik... 
Nur milik Adam , 
Bukan milik Abang...
Baca ayat-ayat puitis di atas tadi kemudian perhatikan gambar....

Ya... Saya teringat Filem Nur Kasih ! Sebentar tadi saya dengar lagu Bertemu Cinta by Mila Jirin... Itulah muncul perasaan rindu dan rasa nak tengok filem ni lagi.... 



9 comments:

aimie amalina said...

weeeeee
cite islam romantis pling bes!

Sukma Bintara said...

best cite ketika cinta bertasbih!!!

dylla abas said...

lebih suka tgk Nur Kasih yg drama punya..ngeee :)

Nur Najwa said...

@ aimie amalina
Bestkan...suka sangat !

@ Sukma Bintara
Oh, saya belum tengok lagi cerita ketike cinta bertasbih tu...best ye?

@ dylla abas
Yang drama best juga.... yang filem bertambah best dengan lagu menyayat hati...hehe

hira said...

akak tengok first day dia keluar. nangis dah. haha :D

Nur Najwa said...

Kak hira , masa saya tengok cerita ni....air mata nak turun dah..tapi saya control..haha

hira said...

fuhhh.. control ayu eh? hoho

Nur Najwa said...

ehhh...tak...saya control malu lah..hehe

hira said...

haha. okay. jadi budak baik kejap. haha :p

There was an error in this gadget