Friday 13 January 2012

Bahagia Derita



Hai kepada blogger semua tak kira gegurl or boboy ,thanks ya sebab sudi menjengah blog saya ni.. tanpa anda siapalah saya. huuuuuuuu T___T

Okey, sepanjang saya bekerja sebagai part time promoter ni, masa saya di rumah sangatlah singkat . Jadi nak update blog dengan kerap pun tak boleh. Memandangkan hari ini saya dapat cuti, saya nak menghadap laptop puas-puas! bukan nak rehat puas-puas..hehe



Kehidupan yang mudah tapi ....

 Iya memang saya kata terang-terang bahawa saya gembira kerja dekat The Store sebab suasana tempat kerja dan rangkaian kawan yang SUPER best! 

 Best-best juga , stress tetap ada..lebih lagi bila ramai customer , tapi kalau yang tak banyak kerenah saya ok je. Yang banyak songeh pun saya ok. yang saya tak ok bila yang banyak gatal tu....hei...geli!  Customer tu tak adalah buat apa-apa kat saya , cuma ayat-ayat sampah dia yang buat saya geli..

 Ikutkan hati saya nak cabut je..takut next time jumpa customer gatal lagi, maklumlah kerja bahagian pakaian lelaki..sah-sah saya kena menghadap muka lelaki je ..huh! Nasib baik saya ada kawan-kawan yang Super Best..taklah saya tertekan sangat..hehe

 Hmm cakap pasal kawan ni.. Macam-macamlah, paling seronok bila tak ada customer kitorang mesti berkumpul then borak-borak...gelak-gelak...terasa macam dekat sekolah pula, iyelah kebanyakkan sebaya dengan saya..So memang bergembira jelah kitorang ni..bila manager lalu pandai-pandailah cover..hehe









 Time nak rest, member da mula tengok jam..mengeluh sana sini...da fikir nak makan apalah..memang macam budak2 betul! 

 Saya pun lebih kurang diorang jugak..hehe time ada sale ni saya selalu rehat seorang diri huu..sebab time rehat saya lambat sikit, asal rehat pukul 7 sampai 8 malam saya dah blur nak ke mana ek? kedai banyak kat area klang ni..tapi memang blur tak tau nak rest kat mana..hehe


 Lastly , setiap hari saya rehat dekat KFC . Diorang pun dah kenal muka saya..hehe Hampir semua jenis menu KFC saya makan ulang-ulang , nak try lepak kat kedai makan saya tak biasa..kalau ada kawan okeylah..ni sorang-sorang..bayangkan....!

 So better duduk kat KFC , nyaman,tiada gangguan dan lagu pun best.. :)


okey habis cerita...hehe gambar pun tak banyak , memang ada 2 tu je..hehe...so kalau sakit mata tengok muka saya yang selekeh tu..sila buat tak tau je..hahaha 




1 comment:

Zahirah said...

Dik, customer gatal tu biasalah. Akak pernah kena. So, dah biasa. Huhu. Sabar tau