Tuesday, 20 September 2011

Air Terjun Victoria



CANTIK DAN MENGAGUMKAN












 Tiba-tiba saya teringin nak menikmati suasana air terjun...!! Yes, saya suka air terjun...



Dengan rajinnya saya telah buat carian sekejap mengenai Air Terjun Paling Mengagumkan di Dunia!


INFO RINGKAS 

NAMA           : Air Terjun Victoria ( Victoria Falls )
TEMPAT       : Sungai Zambezi , Afrika Selatan 
TINGGI         : 108 meter

(Untuk info lebih lanjut sila   KLIK!  kalau lebih rajin banyak..carilah di perpustakaan..hehe  )



 Lagi gambar....








PERASAAN SAYA...

Hmm ... saya sangat kagum dengan keindahan yang tak mungkin manusia dapat cipta!

Inilah kuasa ALLAH S.W.T. ..







Lagi satu,...













Zambezi shark...
Gerunnyeee saya!!







1 comment:

hira said...

hehe. dulu pun akak suka tengok gambar-gambar macam ni. pernah buat entry juga tapi dah lama punya. huhu :D

There was an error in this gadget