Friday 9 September 2011

Rumah Terbuka Cikgu Farihah ... Meriah !







Sentiasa Dalam Ingatanku....









Hari ; Jumaat
Tarikh  ; 9/9/2011
Masa ; 5.30 pm - 6.30 pm
Tempat  ; Rumah Cikgu Farihah 
( Bandar Puteri )
Acara ; Rumah Terbuka
Jemputan ; Pelajar 5 Kejora 







Lagu Raya ; Bunga Api Di Hati



Untuk dapatkan mood happy... klik play !
Lepas tu tengok gambar k.. =D
















Saya sangat gembira... mereka juga gembira!!
Tanpa banyak menaip...
Saya hidangkan gambar kenangan terindah..
Saya bersama kawan-kawan..






Jom tengok!












Farah..Dina..Dhaliah..Saya(wawa) ..Tasha
(Fad tak dapat ikut)


















Dhaliah memang suka buat mimik muka kann..
oh ya!! sebelum ke rumah Cikgu Farihah kita berkumpul di rumah Dhaliah!

















Tasha yang  sangat comel-comel-comel tu...
Saya yang pipi bulat-bulat-bulat...














Dina yang stylish....
Belakang saya Akid !
















Senyum Ayu semua !!! 
Da janji pakai baju warna sama ye...

















Motif??
Suka buat lawak kan??
Bakal merindui saat-saat comel ini...

















Sekali lagi Dhaliah kacau orang...hehe















Suka gambar ni... masing-masing nak kiss saya
Saya try untuk tak ketawa... Tapi,.. tak boleh!! hehe














Ok , beratur.....dan.... Smile !















=======================================










Di rumah Cikgu Farihah...

Semua happy... Makan Mee Bandung..
Anak-anak Cikgu sangat bepersonaliti..
Kenapa?
Siapa yang datang je tahu,..hehe
Aktif!! Seronok layan kerenah budak-budak..









Ok... inilah gambar sebelum masing-masing balik ke rumah !













Ha...Dalam gambar ialah Cikgu Farihah..
Ada 2 budak kan?
Yang baju pink nama dia Hanan.
Yang Baju biru tu bakal pemain bola sepak..Zakuan nama dia...





















Wah ramai tak? hehe
Budak kecil paling depan tu nama dia Ain...Tapi suka jadi Boboboi !

Dalam gambar :  dari bawah kiri , Syawal , Irfan , Nasrun , Faiq ,
Dari kanan (Yang baju pink) Syukri , Fara , Dina , Tasha , Ustazah ,
Amirin , Saya , Akid , Dhaliah , Syafiq (with baby hanan) dan Fittery !!
























CERIA...
Sayang Semua !






Good Luck untuk SPM !






























2 comments:

Hafizin Jamil said...

makin chubby je tuan belog..haha

Najwa Not Nadrah said...

Sememangnye...tembam., hehe