Friday 16 September 2011

Hari Ini ; Jalan-jalan Ke??







Hari ini hari apa?

Jumaat...


Awak nak buat apa?

biasanya sekolah, tapi hari ni kan cuti..
saya nak jalan-jalan lah!!


Nak jalan ke mana?

Paris atau London pun okeykan...






 Kenapa suka sangat merepek? Sebab dah lama tak makan kerepek..tipu-tipu-tipu ..
Siapa suka cuti ? Saya suka cuti sebab tak payah bangun pagi pergi ke sekolah...!! haha pemalas rupanya.. Eh tak!! saya bukan malas tapi saya SEJUK.... saya tak tahan setiap pagi menempuh tiupan angin yang cukup dingin menusuk tulang rusuk!! Bayangkan betapa sakitnya perjalanan saya ke sekolah!! 

Dan saya sentiasa berdepan dengan RISIKO ...yelah bawa En.Nouvo Sayang tu..mesti nak laju kannn,..kalau slow...jawabnye, pagar sekolah mesti tertutup!! Motor tak boleh parking dalam! Saya takut tau nak menempuh jalan raya yang super sesak... kena mencilok sana sini... dengan pakai uniform sekolah... payahkan kehidupan saya,,... =D


 Bila dah dapat cuti ni...hmm macam boringlah pulak... 
 Oh ya!! Hari ni kawan saya... Farah.. ada buat rumah terbuka! Saya dan kawan-kawan seangkatan memang nak datang...nak makan banyak-banyak-banyak... nak ketawa banyak-banyak-banyak... nak bergambar banyak-banyak-banyak.. lepas tu balik rumah terus Upload gambar kat Blog banyak-banyak-banyak....  hehe banyak punya BANYAK kan...


 Harapan ; semoga kita happy !! =D





Saya pernah nampak rama-rama ni!!
Bintik merah tu kan....
bentuk love!
CanTik...

5 comments:

Hafizin Jamil said...

hari cuti sedap tido la..haha

Najwa Not Nadrah said...

Tido je...tak best.. =D

Zul fattah said...

banyak songeh sungguh r.. haha

Najwa Not Nadrah said...

banyak songeh?? hehe
Tak pelah...lepas ni saya sikitkan songeh tu.. =D

nurul said...

suka pakai dress??jom singgah cni www.dresslover84.blogspot.com