Sunday 25 September 2011

Bini-Biniku Gangster

Hai....

Selamat Pagi semua.....


Hari ahad yang boring....huhuhu....

Tapi semalam ialah sabtu malam yang cooooollll ! Sebab pergi tengok wayang.. tu je lah yang cool...
Semalam siang-siang semua duduk rehat kat rumah.. masing-masing malas nak bersiap untuk jalan-jalan...

Sekali , masa lepas makan malam depan TV.. Ummi tanya saya.. " wawa nak tengok wayang ke??''

Aik malam-malam nak tengok wayang...?  Saya OKEY jee.. hehe

Ikut perancangan , saya nak tengok The Smurf ! memang saya lambatkan-movie 1 september baru nak tengok semalam...   -.-'


Tapi-tapi-tapi... sebab kitorang lambat.. so , The Smurf da FULL.. huhu sabar je lah..

 Tanpa berfikir panjang, saya ajak Ummi dan adik perempuan saya tengok filem Bini-Biniku Gangster..
Tayangan pukul 10.40pm.. ok la tu..









So .... inilah kesimpulan bagi filem itu...ikut pendapat saya..

Bintang : 4/5

Jalan cerita : Menghiburkan..ringan je, tak ada berat-berat..hehe.. cuma saya cepat B O S AN apabila babak belasah-belasah tu.. peninglah..haha nama pun filem komedi aksikan-apalah najwa ni...

Lagi 1..saya suka skrip filem tu...sebab ada beberapa babak buat saya tersentuh... serius nak nangis.. huhu


Lakonan : Best-Best-Best !! Yana sebagai Manja.. memang manja!! likelah.. tapi bila belakang suami , sangat ganas oooo... tu yang saya suka..hehe
Tapi saya tak like dengan Mat Saja!! Menyampah giler dengan perangai dia.. memang bagus selalu kena hentam je... =D  jahatnyee aku...
















SEKIAN>>>HABIS<<<







No comments: