Monday 10 October 2011

Cameron highland

 Hai !!

 Hai semua =D
Rindunya ....dah lama saya tak update blog!  Bukan sebab malas... tapi masa sangat mencemburui saya, maka blog ini agak terbiar... kasihannyee...

 Tapi, saya akan menaip dengan rancak pada hari ini =D

 Pada hari sabtu 8/10/11 merupakan hari yang cukup bermakna untuk saya dan kawan-kawan.. itulah Majlis Graduasi '11...Saya akan update gambar semasa majlis tersebut berlangsung....(gambar tak formal...) masa pakai jubah , tak sempat nak snap pic! Sedih... T_T



 So... Entri tu kemudianlah...hehe



 Pada hari yang sama, saya kena bertolak ke Batu Gajah,Perak...untuk melawat Mak Cik saya yang dalam pantan...dapat baby boy =D ....(saya balik graduasi awal...huhu)

 Kemudian petang tu...dengan pantasnye, bergerak ke Cameron Highland... 3 kereta je pergi.. Bila dah berolak petang. Sah la sampai puncak malam... kebetulan hujan tak berhenti malam tu... memang saya kesejukan...

 Esok paginye, kitorang sign out hotel.. sebab nak jalan-jalan lepas tu terus balik rumah...hehe percutian yang ringkas!!



 So inilah gambar sikit-sikit masa dekat Taman Argikultur (betul ke?? ape-apelah, hehe)



Senyum cepat! saya nak snap pic awak!! 









Let's walking too the bridge....











 Kalaulah bunga-bunga ni boleh hidup kat cuaca yang panas...
 boleh tanam tepi rumah...huhu









Wah sangat indah...





nampak tak saya kat mana??





Hey ...mencacatkan view rasanye =.="





 Bunga Ros Warna Pink yang paling menawan!
Yah itu nama dia...hehe






Lovely Yellow like my dress! hehe





Temankan wawan pergi tandas..hehe 
Lepas tu kenalah pimpin dia untuk ke seberang jalan... =D




Bersama Ummi tercinta....dengan Ummi hidup saya jadi lengkap =)
Sayang Ummi sangat-sangat!






Emak(nenek) dan Ummi..
Emak kurang sihat... ='(











Ini Najla...my adiks ke-3... Wawan yang last =)






sepupu saya 3 orang tu...then Mak Lang saya, then Emak...






Comelnye wawan ni...!!! hehe






Sekian!!

 Kesimpulannya... memang best bercuti 2 hari 1 malam....kalau penat pun sikit je lah...hehe =)





4 comments:

Zahirah said...

untunglah pergi cameron. haha. congrates dik sebab dah graduate. eceh, macam apa la tu kan. ekeke. tak apa, spm tu penting! :D

Najwa Not Nadrah said...

@ hira...
untung-untung...hehe
Thanks kak hira.... soon saya bakal duduk kat meja exam!! huhu T_T

kathy said...

cameron mmg best! pe2 pun congrats dah graduate ^^

aamalinaazman said...

waaaaaaaaa
dh lame x pi cameron =(