Monday, 3 October 2011

S E N Y U M



Hai...

Macam mana nak senyum?


Tutup mulut rapat-rapat..lepas tu letak jari dekat hujung bibir ....tarik kuat-kuat!
(Kannn dah jadi muka tersenyum paksa....hehe)


huh! tapi hari ini saya najwa, susah nak senyum...kalau senyum jadi muka sedih pulak... :(
Sebenarnya saya ada masalah emosi sikit...memang emosi sangat...tapi masih boleh di kawal..

Saya rasa tertekanlah...sebab, SPM nak dekat... Saya perlukan sesuatu untuk mendorong semangat saya ni!!!!  Contohnya gula-gula,coklat atau kek keju...? Siapa boleh bagi ? huh tahu nak meminta je -.-

Jap.... saya tak sukalah stress sana-sini... nanti lagi pening kepala...jadi saya nak kembalikan semangat...!

Bagi masa 5 minit!!

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*





http://www.smileycodes.info



Yeah!! Dah happy dah.....


Okey buang emosi negatif yang menyebok tadi....dan kembali ceria =D




p/s: saya lapar ...huhu

2 comments:

Kancil 8349 said...

jangan difikirkan sangat...apapun keputusan kena terima dan bersedia...banyakkan buat kerja berfaedah...insya - Allah akan hilang segala keresahan kamu tu

My MiRa said...

:)

There was an error in this gadget