Saturday 15 October 2011

Hari Graduasi SMK Shahbandaraya : Part 2




Hai...
Hari ini saya akan update gambar-gambar sepanjang Hari Graduasi ...semestinya penuh dengan gambar saya dan kawan-kawan....Sebab kamilah tetamu  yang diraikan. :P haha rasa macam besar sangat la pangkat tu...

Disebabkan....terlalu banyak sangat gambar..tapi saya nak juga abadikan didalam blog..! jadi saya letak secara 'page' untuk gambar Syok Bersama ...bukan syok sendiri ye...hehe

Okey come kawan-kawan.... kite tengok,lihat dan renung...hehe












Saya , Dina dan Fad..

macam-macamlah posing kitorang...
yang penting semuanya cun ...ehemm .




























ada tasha, shira,naz dan zyra
Yeay... da dapat sijil!!
sijil SPM je belum =.='





















kali ni ada akid,fasha n amirin juga..
wah memang dgn semua orang saya nak berambarkan?
Tapi tak tak pe...benda ni bukan selalu..hehe





















with the boyfriends..
ye mereka yang berempat ni..
ada yang kelas ICT dan Kejuruteraan..
saya? Prinsip Perakaunan .. :)









Selepas ini ada Part 3..yg lagi best!!

oh ye.., tekan  klik  untuk ke Part 1 ..





No comments: