Friday, 15 July 2011

Awak dah Sedar ke dalam Mimpi lagi?

 Hai ...
Apa kena mengena dengan mata ni?

nak tanya..cantik tak mata saya???

cepat cakap cantik!! haha

SEBENARNYA,
Hari ni saya rasa gementar gilalah!!
Memang boleh gila tau...
Yelah fikir exam dah semakin dekat..
So, kepada Nur Najwa Mohd Janah.
 Awak dah bersedia unuk menghadapi SPM or awak masih enak dibuai mimpi?? 
Alamak, nak jawab apa ni...




Tengok , diri sendiri pun tak boleh nak cari jawapan...

*






*






*






*

Ok macam ni lah. Saya memang dah lama sedar, tapi tak nak gerak je.. Aduhai....
Study sikit-sikit je,
 apa nak jadi ni??
 Bila Ummi or Si Dia tegur .. mula lah saya buat muka minta simpati.. huhu
 


 Tapi kan..tapi kan.. teknik macam ni tak jalan pun....hahaha





"So. . from today I will study very hard.. not by force, but with my consent! "




Awak boleh buat, Yes!


DENGAN KAWANKU, 

No comments:

There was an error in this gadget