Thursday 28 July 2011

Bila Saya melukis....

Hai... malam ni, saya rasa sedih je.. sampai nak study pun tak boleh.. berapa kali saya try , tapi tetap tak berjaya. Emosi lebih menguasai saya malam ni.. :'(

Apa yang saya boleh buat? Sedangkan pagi tadi saya Happy je..



Tapi, bila terjadi sesuatu..saya bukanlah seorang yang kuat,..
sebab terlalu sedih sangat-sangat.. saya melukis.. dapat berikan ketenangan. Walaupun lukisan tu buruk, yang penting saya lega,..

tandatangan saya yang comot dan lukisan apa-apa je..


Saya harap, hari esok tak suram lagi..

4 comments:

aamalinaazman said...

hayooo...
saya x mampu nak lukis owg lidi dgn baek pon..
heee..
comeynye la..
jgn sedih2 yee.
chilll!
>__<<<

FADZ said...

ok ejer lukisan tuh..ada la jugak rupa org..hehe..da jgn sedih2 k??hadapi hidup ni dgn tabah..=D

Fara Ada said...

all the best ye! namo la sedey2...xbgus untuk kesihatan..hehe...

Zahirah said...

saya lukis lagi tak nampak rupa. haha :D by the way, enjoy your tomorrow~ eh, dah lepas eh? huhu