Thursday, 14 July 2011

Katakan Kenapa?

Amboi tajuk, macam ada masalah besar pulak, sebenarnye pagi tadi hujan lebat sangat..
Saya bangun awal sebab nak pergi sekolah awal sebenarnye,...
tapi nak buat macam mana..Hujankan 1 Rahmat.
So , lamalah saya duduk depan rumah, tunggu hujan berhenti.. Si Dia pun temankan saya sekali.. hehe
teman dalam fon je lah..
Saya masih senyum dengan baju sukan sekolah ...hehe

En Nouvo Hensem saya pun kesejukan kat depan rumah..kesian dia..

dalam pukul 7 lebih baru hujan berhenti, bayangkan jarak rumah saya ke sekolah berapa Kilometer? Alamatnya , masuk sekolah lambatlah ni..
Sejuk dan Nyaman

Saya sampai sekolah pukul 8am! tepat-tepat tuuu, hahaha
Nasib baik tak kena parking En Nouvo Hensem kat luar sekolah. hehe
sebab saya senyum dekat Cikgu yang jaga pagar , sekali dia tak tahan saya pun... maksunya dia bagi saya parking kat dalam lah! hahaha kesian kawan saya Akid, kena parking motor kat luar. haha
Inilah yang dipanggil

 THE POWER OF SMILE :-)

Saya tak kata senyum tu boleh lepaskan kita daripada kesalahan, tapi boleh buat orang lain pertimbangkan tentang kesalahan kita! hehehe

LOVE,
Gadis tak kena hujan  hehehe

No comments:

There was an error in this gadget