Monday, 26 December 2011

Sila ingat !


Asyik cakap bosan...bosan...bosan sepanjang bulan ni...

Adakah hidup saya ni membosankan?

Eh no.. saya happy sebab sentiasa ada orang melayan,  hehe Bila bosan je... "Ummi , wawa boring..." datang baring dekat Ummi pastu peluk  Ummi !! hehe Abang selalu ejek saya sebab dah besor pun manja dan masih duduk bawah ketiak Ummi....Hmm biarlah , saya sayang Ummi tau.. Ummilah segala-galanya dalam hidupku...hehe




 Itulah ummiku sayang, tahun depan Ummi 41 tahun..tapi masih kelihatan jelita :) sayang ummi!! Saya pergi mana-mana mesti Ummi teman, sampai pergi interview pun saya ajak Ummi..hehe Saya belum bersedia untuk berdikari T___T



Okey pasal Sila ingat tu...bukan apa, saya sebenarnya kena lipat baju..hehe Sudah bertimbun 1 bakul tu..Asyik ingat bosan, sampai baju tak berlipat tu saya tak endahkan..huhu Sebelum ummi marah, lebih baik saya lipat dulu...


Pandai saya guna PAINT ;)
 Haa, macam inilah gambaran bilik saya..haha bila masuk dah tak nampak benda lain, nampak baju je...




p/s: Cantik tak lukisan saya..penat saya buat...











6 comments:

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

mmg anak ummi sungguh nie.. tang hidung tu dah sama dah...

misz sheyla said...

oih....masih jelita mak kamu...umur pun baru 41... mcm kakak2 aje..

Shira Azani said...

fuiyoo . nice gambar yunk . hehe

scha said...

wah comel ouh wawa lukis. haha pasni boleh suruh wawa lukis lah hehe

Zahirah Dzulkifli said...

cantik nak dibandingkan dengan akak punya lukisan. haha. comel eh dia. sayang mak. eh, akak pun sayang mak juga :')

H.J said...

buruknya bilik..hahaha

There was an error in this gadget