Sunday 25 December 2011

Saya suka mereka


Hai,

Saya mahu memperkenalkan kawan baik saya..
Entri ini saya taip dengan hati yang girang lagi bahagia :)



Untuk pengetahuan kawan-kawan,
Saya banyak berpindah sekolah sebab ikut family ,
Jadi kawan baik saya berangkai..tak terhad .



Setiap kali berpindah sekolah, mestilah kita jumpa kawan baru..dan yang rapat dengan saya..automatic saya panggil mereka kawan baik :) Alhamdulillah mereka tak hilang ke mana-mana..hehe dan hubungan saya dengan diorang masih okey sampai hari ini  !














Diyana ,
saya berkawan dengan yana sejak Tabika Kemas.
Yana lembut dan comel je orangnya..
Sampai sekolah rendah saya berkawan baik dengan Yana..
Namun persahabatan terputus sekejap sebab saya pindah sekolah.
Sekarang saya sudah jumpa Yana balik .. :)









Rabiah,
Ha panggil Ruby pun boleh..
Macam anak jepun kan?
Ruby nice dan understanding..dan juga friendly :)
Saya kawan dengan Ruby masa pindah di sekolah lg 1..
Ingat lagi, saya dan dia pernah balik sekolah naik basikal sama-sama..









Salina.
Sally ni kawan saya masa sekolah rendah jugak.
Cantik kan? suka hidung dia yang mancung tu :)
 Sally banyak cakap tau..gelak jela kalau chat dengan Sally..
Sally pun seorang kawan yang boleh buat bincang :)







Nadzlin.
Lynn ni memang comel ala korea..
Saya tau Lynn suka Korea sejak sekolah rendah lagi...
Ha lynn seorang yang talkative tau.
Bila Lynn bercakap kadang2 kena suruh Lynn slowkan cikit, sebab Lynn cakap laju..hehe
Oh ya. Lynn juga kawan saya masa sekolah rendah, sama dengan Salina dan Ain Aqilah .








Ain Aqilah.
Ni lagi kawan saya masa sekolah rendah sampai hari ini :)
Muka ain ala-ala cina..coz putih dan mata sepet
Ain ni baik tau...sayang Ain ..
Ain banyak tolong saya :)





Iffah.
Ha ni pulak kawan saya dari Tabika, then jumpa balik masa form1
Tapi time tabika dulu..saya tak suka dia..hahaha
Sekarang bila masing-masing sudah besar (cehh)
Tak adelah buat perangai..hehe
Dia pun macam cina...
Sangat kecoh orangnya...tapi cool :)









Balqis
saya kawan dengan Qish masa sekolah menengah juga..
Seiring dengan Sally . Iffah dan Iwan.
Qish seoarng yang aktif..dan boleh dikatakn popular,coz ramai kawan lelaki...jeng..jeng :)
Saya selalu g sekolah naik bas dengan Qish juga masa form1 & 2
Qish ! :)







Iwan ..
Inilah satu-satunya kawan baik saya berlain jantina..hehe
Kitorang mula rapat masa form 2 :)
Haish saya pun tak tahu kenapa dia sesat dalam senarai kawan baik saya..hehe
Tapi dia baik..kitorang sudah biasa kongsi cerita sukadanduka juga gelak ketawa :D






Rushda
kamu sangat ceria! hehe
Uda boleh saya kategorikan sebagai kawan yang bersifat mummy..
Sebab dia boleh bg pendapat dan boleh menjadi pendengar yang baik..
sayang Uda!!





Saibah
saibah pun okey..kira sekepala dengan Uda..hehe
Saibah pandai..bukan sahaja pandai dalam pelajaran tapi pandai memasak jugak!!
Kelass Cik Saibah ni..hehe





Si Kembar
Okey sila teka mana atiqah??
tett...masa tamat..hehe atiqah yang baju biru tu...
Saya suka dia sebab atiqah tak banyak cakap sangat 
boleh tak saya kata matang?
hehe di mata saya mmg atiqah matang :)
dia hadiahkan saya mug yang cukup cantik! warna pink ...huhu










Ini pula BFF saya sejak form 5..
kira group baru laa...hehe
saya semua!  nak tahu siapa mereka boleh klik SINI
Sebab sudah ada entri mengenai mereka..
Sayang semua :)







Memang indah zaman persekolahan ni...macam-macam benda kita try... dari ABC sampai ke sejarah dunia :)

Semoga persahabatan antara kita kekal...saya sentiasa mahu berkawan dengan semua...walaupun lain-lain sekolah,mereka tetap kawan baik saya ...









3 comments:

R U D Y said...

AKU TAKDE ?! HAHA :D Nvm :DD

Najwa Not Nadrah said...

ko???hmm next entry..hehe :D

Zahirah said...

akak tak ada ke? okok, joking! haha