Thursday 22 December 2011

Hadiah Impian : Si Gadis April :)





  Apa hadiah impian saya untuk 2012 nanti?? hmm... Kalau boleh saya nak hadiah yang simple dan tak mahal sangat.. yang cantik dan memenuhi citarasa saya sebagai seorang gadis cukuplah..hehe
 
  Eh! jangan ingat saya mintak orang belikan untuk saya ok, saya buat senarai hadiah ni untuk saya beli sendiri tahun depan..ha..betapaku sayangkan diriku ini....Jadi apa salahnya beli hadiah untuk diri sendiri... sebab itulah saya kata nak yang tak mahal sangat ha..ha..ha!

   Ini juga boleh jadi cadangan hadiah untuk gadis April (macam saya) hehe ... Siapa lahir pada bulan APRIL , sila senyum sikit..Nak tenguk ada tak lesum pipit...aik-merepek-aje... Tapi bukan semua ada minat yang sama, kalau ada yang kata minat kita sama..So kita boleh jadi geng (add saya kat FB) ha..ha..ha!

   Mari kita lihat bersama :)




Kek yang sangat comel perisa coklat ,
nampak sweet sampai nak makan pun kena fikir 100 kali..






Bracelet simple tapi cantik
Tak perlulah berjenama sangat...yang penting cantik!
Hmm tak berkelip mata kalau dapat hadiah ni ..





Pastel heels..
Aduhai inilah kasut idaman kalbu.. :)








Floral dress
hmm kebelakangan ini saya asyik pakai dress bunga-bunga
Sampai ada yang kata saya asyik pakai baju yang sama!!
hurm mana ada!Corak lebih kurang tapi lain warnalah...








Handbag..
saya suka handbag yang besar macam ni
muat letak air mineral , buku dan pen!
Sangat practical... :)







Bouquet of roses,
Hmm saya tak pernah dapat sejambak bunga T__T
So saya akan beli sendiri! hmm!!







Ice Skating di Sunway ice rink.. XD
ini wajib! haha
Paling bestlah..
Saya nak main lama-lama sampai malam..ha..ha..ha!




Dah tengok senarai kat atas?? awak suka?? saya pun suka...bagi hi-5 sikit! http://www.smileycodes.info



4 comments:

aamalinaazman said...

braccelet+beg tu mang coool :))

Najwa Not Nadrah said...

cool kan? ;) kalau dapat tu...mmg best!!!

SyaJiha said...

wawa ni suka benda yang pelik2 haha scha yang jadi pelik bila tengok wawa ni teeeeheeee =D

SyaJiha said...

wawa ni suka benda yang pelik2 haha scha yang jadi pelik bila tengok wawa ni teeeeheeee =D