Sunday 14 August 2011

Hari ini saya masak sendiri...

 Hai,
Nampak tak tajuk entri..?

Tak percaya ?

 Betul , petang ni saya dan adik nak buat roti keju dan hirisan sosej !

Sebenarnya tak rancang pun nak buat roti ni...semuanya bermula lepas adik saya tengok rancangan masak-masak dekat astro TLC kot...

Bila adik cerita tentang kelazatan dan bahan-bahan masakan yang sangat mengiurkan , saya pun mulalah terasa lapar yang amat....hehe  So tadi saya ajak ummi pergi Tesco , Bukit Tinggi .






 Sambil mencari bahan masakan , sempat tengok perabot...hehe

Oh ! Saya rasa saya dah kurus sikit lah... ataupun saya perasan sendiri ?? hmm abaikanlah

Yang penting....

 Saya tak sabar nak mengerjakan dapur !!

Saya yakin Roti Keju dan Sosej air tangan saya dan adik paling sedap ! =D

Next time nak CUBA buat keju sendiri ,...



Call saya untuk buat pesanan... haha =P






SELAMAT BERBUKA





p/s : tak sangka keju mahal... maklumlah first time beli keju , dan maaf entri kali ni ketot dan comot...hehe

2 comments:

Anonymous said...

hehehe amik gambar dlu sebelom makan XD nak tgk gak..eh jj bukit tinggi?? nasib bek xterserempak :P

Zahirah said...

alahai. purplenya dia. asal comel haaa? hahaha :p best ke? cuba send dekat sini sikit. akak nak rasa. hoho. eh, berat badan berapa eh? nak compare dengan akak kejap. hahaha :p