Tuesday 23 August 2011

Style

  Hai ,

Hari ini saya ingin memperkenalkan Jenis kasut wanita!

Bunyi macam hebat , ya kita cuma tahu perempuan suka kasut , tapi tahu ke apa jenis / nama kasut tersebut?

Oleh kerana minat saya yang mendalam terhadap KASUT , jadi saya buatlah kajian dan carian mengenai jenis kasut wanita...

Jom kenal!




1. Ankle Boot / Booties







2. Pumps







3. Open Toe Shoe







4. Wedge







5. Mary Jane








6. Oxford








7. Sandals



8. Mule




9.Flat




Sebenarnya saya suka semua kasut-kasut di atas ni! hehe Saya da cuba semua =D
Cuma boots je belum lagi...



* Setiap jenis kasut ada macam-macam reka bentuk dan gaya yang boleh saya gila...


Tapi saya tak akan Try kasut di bawah ini...!





Kalau jatuh tanggung sendiri !


Malu sudah semestinya , 
Sakit jangan cakaplah....


Tak pun cover lah sikit macam ni....





Walaupun terjatuh masih nampak cute kan...kan...









Jangan takut pakai kasut tumit tinggi , yang penting yakin !





CANTIK



5 comments:

Anonymous said...

akak pon rase macam dah try sume kecuali boot. tapi wedges, flat & sandle jugak yg selesa. heels yang lain sesuai untuk dinner or function je kot. nak pegi beraya ke. :P

C`ayob.com said...

waaaa aku nak beli yang pertama tu hehehe....tentu orang tengok aku cute...

Marina said...

heee~ tak tau pon sesetengah gelaran kasut2 tersebut...mane berkenan beli je...hehe

ku-cit said...

kasut ni ada mcm2 nama rupanya..ehehe

Zahirah said...

flat dan sandals sangat sinonim dengan diri akak. hahaha :D

p/s: nak try lain tapi duit tarak. lalala~ *nak nangis kejap*