Wednesday, 3 August 2011

Yeah!! Hari ini Tak ada Paper...

 Wah... seronoknya dalam hati..mana tak, asyik exam je... Tapi khamis dan jumaat awak ada exam lagi...ingat tu..! Bila kelas lain dah lenggang kangkung.. kelas saya masih dalam keadaan tertekan..!!


khamis = ekonomi asas

jumaat = prinsip perakaunan

Ok.. saya ingat, huhu


 sepanjang hari ni asyik berborak .. dari 7.20 sampai 12.30... tak ingat SPM ke?
eh saya ingat tau, tangan pegang buku ekonomi lagi.... setakat pegang je lah... hehe

 Kelas pun aman.. cuma 20 orang je yang hadir..

Topik yang paling best, bila Akid cakap pasal poligami.. mesti ramai yang tak setuju. Termasuklah saya..
saya tahu poligami tu jangan dipersoalkan... tapi saya sudah berpengalaman.. eh bukan saya ...tapi.. dalam keluarga .. Yes poligami bukan senang... banyak hati yang perlu si suami jaga.. Sudah.. tak nak cakap pasal ni..

 oh, kitorang ada cerita pasal gigi.. alahai, sedihnya... saya ada niat la nak pasang besi kat gigi ni.. sebab ada jarang sikit kat gigi bawah bahagian tepi,.. walaupun tak berapa nampak... tapi saya tak suka!! huhuhu
saya memang rancang nak pakai bila habis sekolah ni.. tapi..tapi... ada yang cakap sakit! adakah saya patut padamkan hasrat untuk rapatkan gigi ni.......hmmmm

 haa... saya suka melukis!! hahahaha gelak dulu....
memang saya suka melukis... bakat tu ada ke?? cantik ke??
hmm! ada saya kesah? yang penting puas.... senang cerita.. hehe


taaa daaa... ni lah hasil kerja saya...hehe












Sangat budak-budak....hehe

6 comments:

twinkeenabilah said...

saya tag awak :)

H.J said...

ekonomi asas senang jer..haha

Nur Najwa said...

@ twinkeenabilah
OKEY.. ;)


@ H.J
ye..saya tau..saja je..hehe

hira said...

budak akaun. wah, hebat! :D eh, comel je lukisan tuuuuuu~

p/s: berjaya juga eh dapat kuih favourite? hoho

Nur Najwa said...

kak hira... akaun susah....huhuhu
ooh lukisan saya memang comel..haha perasan kan,..

yes!! akhirnya.. =)

aziah muhammad said...

cantik lukisan tu..sgt gojes pompuan2 katon tu...

There was an error in this gadget