Sunday 14 August 2011

Dororo Task


Untuk join tekan sini ok.

Memandangkan saya sangat hijau dalam dunia blog ni , jadi saya tak sempat nak explore dalam-dalam tentang blog dan blogger,..

Saya jadikan blogger famous iaitu Ben Ashaari dan Cantik serta bijak iaitu Fatin Liyana sebagai idola saya..Sekaligus saya jatuh hati pada Blog mereka .

Tapi saya banyak juga blog kegemaran ....Saya senaraikan 10 yang paling saya suka !

  1. The Other Khairul
  2. TAZKIRAH
  3. .:the truth of me:.
  4. Belog UBi
  5. "INVASION" PLAN!!
  6. Solicious StoriNori
  7. L I F E
  8. dside.zeeck
  9. syarifah najihah
  10. iMBobo

Banyaknya... setiap blog yang saya suka ni ada keistimewaan sendiri dan salah satu daripada senarai adalah blog kawan saya =D

Tapi banyak agi sebenarnya , senang kata mana-mana blog yang saya follow , itulah blog kegemaran saya !


Sekian Geroro Task , entri berikutnya ..dan merangkap task yang terakhir ialah Kururu Task..

5 comments:

Zahirah said...

eh, akak pun ada dalam list ke? adeh. segan la. blog akak tu biasa je. huhu. thanks tau! :D

Hafizin Jamil said...

eh...ada blog ubi..wakaka

Najwa Not Nadrah said...

Ya... congrats... blog anda tersenarai !! hehe

Zahirah said...

fuhhhh.. h.j hebat! :D

Unknown said...

ade alien ngn hj

dorg mmg hebat