Wednesday 3 August 2011

Gila Kasut...

Hai!!

Saya rasa sangat-sangat Happy bila masuk kedai kasut!!
sebab saya memang seorang yang gila kasut !!
semakin tinggi..semakin happy!
walaupun ketinggian mencecah 160cm.. saya still rasa rendah tahu...
 jadi pakailah kasut bertumit tinggi...baru best!
 Biasanya saya pakai 4 inci ke 5 inci...memang best habis...hehe
 Tapi hari isnin lepas, saya beli kasut 3 inci je!!!
haaaa, rasa tak seronok lah..
sebab design kasut tu cantik. saya belilah...
bila balik rumah...bandingkan dengan kasut yang lama..
alahai... rendahnyeeee...






kenapa muka mengantuk??hehe





Tadi sempat pergi butik camel active.. beli kasut ummi....
saya tak happy pun masuk butik tu.... kasut tak bling-bling...hehehe saya tak tertarik langsung! ummi dan ayah sebok pilih kasut...najwan lari-lari dalam butik tu... saya dan najla sebok bergambar je...hahaha






Siapalah yang suka design super malap ni...






Saya tetap tak happy macam najla..huhu
Lagi pun..kalau kasut harga RM299 dapat 10% je..tetap mahal..





butik yang agak boring,,...tapi keselesaan itu penting!! jadi ini lah butik pilihan ayah dan ummi...
Saya rasa duduk luar lagi best....hehe



ummi mesti tengah busy kat dalam tu..







ye,...muka no make-up..









mata sudah bengkak..huhu








Sebelum balik...singgah beli asam dulu!!





SENYUM

7 comments:

Hafizin Jamil said...

tinggi saya 163 cm je..hehe

Marina said...

Wah...dah shopping..syoknyer...hehe

Selamat berpuasa dan salam perkenalan dari Marina

www.marinafazli.blogspot.com

Najwa Not Nadrah said...

@ H.J
owh 163 cm je? .. nasib baik saya rendah cikit.. ;D

@ Marina
Hai kak marina.. saya shopping ikut family je... ayah kata JOM!
saya pun jom lah...hee..

Zahirah said...

saya 159 cm je =_______________=

fRaMe+LenSeS said...

awat mata bengkak tu cheQ.. tdo lewat ae.. aipp. aipp. ;)

Najwa Not Nadrah said...

@ hira
wow.. nak dekat sama tinggi lah...hehe

@ frame+lense
haha mata tahan mengantuk sebenarnya... =P

Logan said...

Thanks greatt blog