Saturday, 13 August 2011

Dulu Saya Tak Suka Lesung Pipit...

HAI....

Tahu tak masa saya sekolah rendah , saya tak suka dengan lesug pipit saya... Saya ada dua lesung pipit , Sebelah kanan dan kiri...tapi yang paling dalam mestilah sebelah kanan... seganlah nak tunjuk ! Sebab saya tak cantik...huhuhu

ha itu dia lekuk lesum pipit saya, haha
gambar 2012.





Saya tak tahu sebab sebenar saya tak suka lesung pipit ni...Tapi seingat saya , kawan-kawan sekolah rendah saya rata-rata bila senyum ...pipi dorang tak ada lubang pun..tak macam pipi saya. Senyum sikit mesti berlekuk ,
saya selalu merungut dekat ummi... yang saya tak suka dan tak nak ada lesung pipit !

Sebab saya tak suka kawan-kawan tegur pasal lesung pipit saya , saya akan sedaya upaya kawal pipi saya bila bercakap...biar tak nampak ini lubang..hahaha lepas tu bila senyum , saya senyum sikit je...walaupun tetap nampak..tapi tak lah ketara sangat bentuk lesung pipit tu , penat betul saya kawal muka ni !!

Lama-lama saya biarkan je lah... bila saya masuk darjah 6.. sudah ramai kawan-kawan tegur yang lesung pipit di sebelah kanan saya semakin dalam !! Saya rasa macam ALAMAK apa da jadi ni....sedih rasanya ,
eh ...sebenarnya itu cuma perasaan saya ... mereka suka lesum pipit saya ...

Saya rasa tak percaya mulanya , tapi dorang asyik suruh saya senyum.... semata-mata nak tengok lesung pipit saya ! Kelakar pula.. =D  Oh situasi begini berlarutan sehingga hari ini !! Bila dorang suruh senyum...sah ! nak tengok lesung pipit la tu....hehe

Saya tak lah berbangga time dorang puji lesung pipit ni...malu adalah..kalau perempuan saya tak kesah sangat , yelah kaum sejenis. Kalau lelaki ?? Aduhai...janganlah tegur walaupun suka atau pelik.... malu tahu.. hehe

Jadi mula form 1 , saya selesa dengan lesung pipit di pipi kiri dan kanan... =D Saya dah tak rasa pelik atau janggal lagi... tapi saya jadi suka , sebab lesung pipit ni tak ramai ada,.hehe Dekat sekolah saya adalah beberapa student perempuan yang ada lesung pipit...Serius dorang nampak manis dan cute sangat!!


Saya minat 2 orang kat bawah ni sebab cantik dan ada lesung pipit...hahaha

Miranda Kerr



Leighton Meester
















Cantik !!

3 comments:

SoLy SoLicious said...

la..nice what berlesung pipit.. manis nampak

hira said...

comellah sesiapa yang ada lesung pipit. sebab tu tegur hari tu cakap comel. haha :D akak tak ada lesung pipit tapi tulang pipi nampak la. eh, lain eh? haha. abaikan~ :p

merahitujambu said...

cantiknyaa..pinjam leh x?hehehe..

There was an error in this gadget