Monday, 1 August 2011

Selamat Menyambut Bulan Ramadan,..

  Wah... sudah puasa...bestnya!!

ok..entry paling pendek,,



Semoga bulan puasa tahun ini berjalan lancar dan diberkati..
adik saya najwan yang berusia 7 tahun dah mula belajar puasa =D
Kakak dia semalam sempat jalan-jalan...hehe

Jangan ponteng puasa tanpa sebab yang kukuh!

Happy-Happy-Happy

9 comments:

aimie amalina said...

hehehhe
alal2
comeinye
baek akak die ye..wee

nape la ada si Fz kat belakang tu..hehehe =)
camat pose!

Nur Najwa said...

haa..kakak dia suka mencubit ..tu yang terbaik, hehe..

tu lah.. motor abang saya sebuk-sebuk nak bergambar dengan saya, hehe

Chempaka Sari said...

Selamat menyambut bulan ramadhan jugak..

Oh ya, ada pengumuman penting di sini…

http://azzaazman.blogspot.com/2011/07/5-blog-pilihan-untuk-banner-free.html

hira said...

selamat menjalani ibadah puasa :)

Nur Najwa said...

Selamat berpuasa untuk kak hira juga.. puasa penuh tau!! hehehe

hira said...

kalau ikutkan hati memang nak puasa penuh, tapi tengok nasib la macam mana. haha :D

Nur Najwa said...

hahaha saya doakan kak hira bernasib baik... =D

younotme said...

selamat berpuasa.btw nice belog n entries.nurul baca semua.hehe. jom ke blog baru nurul;)

younotme said...

selamat berpuasa.btw nice belog n entries.nurul baca semua.hehe. jom ke blog baru nurul;)

There was an error in this gadget