Thursday 25 August 2011

Kegembiraan...


Hai,
Saya nak tanya , hari ni siapa Happy !! 
Sila kenyit mata...hehe






Kenapa saya happy?

- setiap hari kena happy , kalau tak cepat tua... muka kedut seribu.. siapa susah?? Diri sendiri juga..

Please serious boleh?

- ok.. saya happy sebab esok last sekolah... lepas tu dapat cuti.... =D

Berapa lama cuti?

- sekejap je... 1 minggu... tapi bukan boleh beraya sakan.. buka sekolah je , dah kena ambil trial SPM.. sedih....





Apalah , bermonolog pulakan...
Bab SPM tu , tiada siapa boleh lari daripada menduduki SPM . Yang penting kena buat persediaan yang rapi, cuba lihat wiget countdown SPM tu... Lagi berapa hari je lagi.... Haaaa....saya tak boleh berlagak tenang lagi!!



p/s ; Hari Raya yang kebiasannya sungguh meriah untuk setiap tahun...
        Tapi kali ini disulami 1001 debaran.... doakan yang terbaik untuk saya .. =)


4 comments:

KAMI ;) said...

haha. raya tahun ni lebih bermakna dengan mengadap buku.tak sabar nak tengok kau pakai baju raya warna merah kan kan kan? HEEE ;)

Zahirah said...

akak happy hari ni! hehe :D cuti hari ni dengan esok. hari ni sibuk buat kuih raya dengan siapkan persiapan untuk masuk universiti tak lama lagi. huhu.

Zahirah said...

by the way, goodluck dik! do your best among the best tau~ hehe :D

Zahirah said...

ada lagi.. selamat hari raya! huhu