Sunday, 14 August 2011

Tanama Task

Untuk join klik sini ok..

Saya suka Tanama yang baik dan sangat comel ni..
Tanama tanya ciri-ciri jejaka idaman saya....hmmm sini saya cerita sikit =D


  • Mesti lebih tinggi dari saya
  • Simple
  • Penyayang
  • Pemurah dan tak kedekut
  • Sayang diri saya dan keluarga
  • Baik dan berbudi bahasa
  • Pandai buat lawak (sayakan suka ketawa..)
  • Boleh buat saya senyum
  • Ringan tulang
  • Boleh menangis depan saya
  • Bertanggungjawab dan boleh berdikari
  • Pentingkan Family
  • Boleh temankan saya bila-bila masa
  • Hormat kaum wanita
  • Terima saya seadanya..
  • Boleh jaga saya
  • Cintakan saya sampai muka saya berkedut seribu nanti !

Sekian entri Tanama Task..Lepas ni Giroro Task... 

6 comments:

H.J said...

lelaki ramai dah jadi rendah skang ni.aha

hira said...

yeahhhhh.. nak semua. tapi tu la, betul cakap h.j. ada je lelaki yang rendah tau jadi pasangan kita. contohnya, akak. eh, silap. haha :p

Nur Najwa said...

Tulah kan ramai yang lagi rendah, ni semua sebab tak nak minum susu dan makan sayur la ni ! haha

Nasib saya dapat yang tinggi...hahaha
Kak hira nak tengok sikit cik abang tu... =P

hira said...

ehem ehem. adeh. tak nak lah. malu eden. padahal entri lepas punya lepas punya lepas, ada je. eh, jangan selongkar ye? hahaha :p

Iffah Afeefah said...

hahahaha

pengsan

kalau dpt y rendah cmne

Nur Najwa said...

Napa pengsan ?? bangun balik...hehe

La saya nak yang tinggi... =D

There was an error in this gadget