Sunday 14 August 2011

Kururu Task

Untuk join klik sini ok..

Ini merupakan Task yang terakhir , dan Kururu tanya soalan yang buat saya betul-betul terfikir ...Sejauh mana saya akan jadi tukang taip kisah apa-apa je dalam dunia blog ini..

Matlamat dan harapan saya ialah kekal dalam dunia blog sampai saya dah berusia kelak , saya mahu blog menjadi tempat untuk saya berinteraksi dengan orang ramai melalui sistem bacaan . Walaupun angka follower saya sikit , andai kata 3 tahun akan datang blog saya tetap under 200... Saya tak kesah , yang penting saya boleh menaip mengenai kisah dan kenangan saya dalam blog saya , tanpa menjaja atau mengutuk masalah peribadi orang lain atau hal politik atau kisah artis atau kisah mak cik senah kahwin lagi....



 Semoga Blog Saya Kekal Bersih daripada Gosip Panas... =D

sekian , 
Terima Kasih kepada Blog "INVASION" PLAN!! 


Senarai 5 Alien Task   "INVASION" PLAN!! yang sudah saya siapkan... =)
  1. Keroro Task
  2. Tanama Task
  3. Giroro Task
  4. Dororo Task
  5. Kururu Task

4 comments:

Zahirah said...

fuhhhhhhh.. rajin! haha :D goodluck!

Unknown said...

huh siap sume

erm tkpe usaha lg k

dlu smue org mule dr bwh

Anonymous said...

setuju. lagi sedih bila follower sekadar tinggal jejak kat shoutbox. T_T

p/s : 1st time dtg sini. :)

Najwa Not Nadrah said...

Kak Siti... tak mau sedih..huhu

Datang Lagi tau =D